10. september 2010

20 vprašanj Otoškim filmskim gostom: C.W. Winter

Pomemben del Otoškega festivala so tudi filmski gostje, ki v Izoli predstavijo nastajanje filma iz prve roke. Mi pa smo naše goste pocukali za rokav in jih prosili, da odgovorijo na malo manj filmska, a kljub vsemu zanimiva vprašanja.

Prvi se je opogumil C.W. Winter, eden od režiserjev filma Sidrišče.



Kje si odraščal?
Newport Beach, Kalifornija

Kaj je tvoj prvi spomin?
Kopanje v kadi, ko sem bil star 3 leta

Kot otrok - kaj si želel biti, ko odrasteš?
Igralec baseballa

Tvoja prva služba?
Nosilec sodnih pozivov

Je tvoj koledar vedno na pravem mesecu (oz. dnevu)?
Všeč so mi bila 90’.

Tvoja delovna miza - razmetena ali pospravljena?
Pospravljena

Kaj je tvoj najljubši dnevni ritual?
Kava

Katera pesem bi najbolje opisala tvoje življenje?
Junior Kimbrough: “Most Things Haven’t Worked Out”



Česa bi se lotil, če bi vedel, da ti ne more spodleteti?
Možnost neuspeha je najboljša spodbuda.

Tvoj najljubši citat?
/

Če bi lahko šel na večerjo s 3 ljudmi, koga bi izbral?
Lorna Maitland, Mama Lion in Fatty Arbuckle

Kdo je imel največji vpliv na tvoje življenje?
Moja mama

Kateri je tvoj najljubši film, da ga gledaš vedno znova?
Katerikoli od Yellow Movies Tonyja Conrada

Najboljša knjiga, ki si jo prebral o filmih?
Ne vem.
Kubler, Frye, Deleuze, Ranciere, Bresson, Robbe-Griller, Terkel, James, Graham, Smithson, Hergé

Kakšen nasvet bi dal mladim filmskim ustvarjalcem?
Več berite (ne o filmu).

Festival Kino Otok - Isola Cinema je …
sem ravno dobro prišel.


Foto: Katja Šircelj

Ni komentarjev:

Objavite komentar